.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت با هدفمند کردن يارانه ها توهين به ملت است
پاسخ احمدي نژاد به هشدار هاشمي رفسنجاني
رئيس جمهور سوال کرد؛ آيا اگر همه اين يارانه ها را عده يي آيا اگر همه اين يارانه ها را عده يي قليل مثل شماهايي که جيب هايتان پر است، شکم هايتان سير است و ثروتتان از پارو بالا مي رود، بخوريد اين گداپروري نيست اما اگر در بين ملت توزيع شود، اين گداپروري است
پاسخ احمدي نژاد به هشدار هاشمي رفسنجاني

سفر محمود احمدي نژاد به زنجان با دو هشدار به داخل و خارج همراه شد.

احمدي نژاد در جمع زنجاني ها از سوي منتقدان طرح تحول اقتصادي و از سويي ديگر غرب را مخاطب قرار داد و اخطارهاي شديداللحني را به هر دو گروه ارسال کرد.

وي منتقدان طرح تحول اقتصادي را «ثروتمنداني» خواند که «شکم هايشان سير است» و «مخالفت» منتقدان را «توهين» ارزيابي کرد. احمدي نژاد همچنين با اشاره به برخي عملکرد غرب در قبال پرونده هسته يي ايران به آنان هشدار داد؛ «اگر بدخواهان به حقوق ملت ايران تجاوز کنند اين ملت با چاقوي زنجان دست و پاي آنها را قطع مي کند.»

اما عمده اظهارات ديروز احمدي نژاد به پاسخگويي به منتقدان طرح تحول اقتصادي اختصاص يافت. هنوز يک هفته از هشدار اکبر هاشمي رفسنجاني در همايش ايران 1404 که طي آن رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام همراه با طرح انتقاداتي از طرح تحول اقتصادي از «گداپروري» نيز انتقاد کرده، نگذشته است که احمدي نژاد در مقام دفاع از طرح پيشنهادي اش در اقتصاد پرداخت.

وي بدون اينکه به شخص خاصي اشاره کند با تاکيد بر اينکه «مخالفت با طرح هدفمند کردن يارانه ها توهين به ملت است»، گفت؛ بعضي ها از کارهايي که بر مبناي عدالت است، ناراحتند و مي گويند اگر يارانه ها را هدفمند و به جاي قرار گرفتن آن در اختيار اقليتي، آن را عادلانه توزيع کنيم، اين گداپروري است؟ وي افزود؛ خطاب به آنها مي گويم هدفمند کردن يارانه ها عين عدالت است. شما به ملت ايران توهين نکنيد. رئيس جمهور سوال کرد؛ آيا اگر همه اين يارانه ها را عده يي آيا اگر همه اين يارانه ها را عده يي قليل مثل شماهايي که جيب هايتان پر است، شکم هايتان سير است و ثروتتان از پارو بالا مي رود، بخوريد اين گداپروري نيست اما اگر در بين ملت توزيع شود، اين گداپروري است. وي اظهارنظرهاي اين افراد را توهين به ملت ايران دانست و گفت؛ شما ملت را نمي شناسيد. شما از ملت فاصله گرفته ايد. قليل مثل شماهايي که جيب هايتان پر است، شکم هايتان سير است و ثروتتان از پارو بالا مي رود، بخوريد اين گداپروري نيست اما اگر در بين ملت توزيع شود، اين گداپروري است. وي اظهارنظرهاي اين افراد را توهين به ملت ايران دانست و گفت؛ شما ملت را نمي شناسيد. شما از ملت فاصله گرفته ايد. احمدي نژاد خطاب به آنها اضافه کرد؛ شما ملت را خودتان، خانواده هايتان، هم حزبي هايتان و اطرافيانتان مي شناسيد.

بياييد ببينيد ملت اينها هستند که در ميدان زنجان، خيابان هاي زنجان و کشور آماده براي فداکاري در راه انقلاب و ساختن کشورند. رئيس جمهور تاکيد کرد؛ ما مصمم هستيم ريشه هاي اصلي مشکلات اقتصادي کشور را به مردم معرفي و علاج کنيم و به رغم بدانديشي بعضي انسان هاي خودخواه، به فضل الهي مشکلات را درمان کنيم و اقتصاد را با قدرت به پيش ببريم. رئيس جمهوري خطاب به «بدخواهان» هشدار داد؛ گوش هاي خود را باز کنيد.

اينجا زنجان است؛ سرزمين دلاورمردان و غواصان بي نام و نشان که در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت هاي بي شماري را از خود نشان دادند و در کنار ساير جوانان و مردم عزيز کشور براي دفاع از سرزمين ايران بسيج شدند و توطئه هاي شما ها را خنثي کردند.

وي خطاب به دشمنان ملت گفت؛ بدانيد همين مردم آرام و متين زنجان درصورت هر نوع تعرضي مانند آتشفشان شجاعت و شهامت بر سر شما مي ريزند و چنان تودهني به شما مي زنند که راه خانه خود را گم کنيد.

احمدي نژاد؛ آماده گفت وگو با اروپا هستيم
در ديداري ديگر رئيس جمهور با بيان اينکه مناسبات يک جانبه که به نفع چند کشور بود به پايان راه خود رسيده است، تاکيد کرد؛ مناسباتي که جنگ ها، کدورت ها و دشمني ها را ترويج مي کند و فرهنگ و سنت ها را مورد هجوم قرار دهد ديگر جايي در دنيا ندارند. به گزارش ايرنا «محمود احمدي نژاد» در ديدار دومينيک دوويلپن نخست وزير سابق جمهوري فرانسه گفت؛ جمهوري اسلامي ايران معتقد است ايران و اروپا مي توانند يک نقش سازنده براي آينده جهان ايفا کنند. رئيس جمهور تاکيد کرد؛ امروز ما آماده ايم با فرانسه و ساير کشورهاي اروپايي در چارچوب عدالت گفت وگو کنيم اما انتظار داريم رهبران اروپا و فرانسه ضرورت ها و شرايط جهان را به خوبي درک کنند. ما با اروپا آماده همکاري کامل هستيم مشروط به اينکه ديگران بر آن سايه نيفکنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دنبال نان 30 آبان 1387
به نظر بنده احمدی نزاد با برنامه های من درآوردی خود خدمت بزرگی به دشمنان انقلاب کرده و می کند این همه فشار اقتصادی که مردم را با آن در گیر کرده واین همه نارضایتی کافی نیست . چه کسی خواهد توانست این همه گندکاری را جمع کند همه چیز قیمتش چهار برابر شده باز هم از عدالت حرف می زند قسم ابوالفضل را باور کنبم یا دم خروس را
حس.فه 1 آذر 1387
محمود احمدی نژاد !
وطن پرستی و حسن نیت تو برای همه ثابت شده . بتاز تا بتازیم !
نا شناس 1 آذر 1387
اقای رفسنجانی اگر کاری نکرده ادعایی هم نداشته اقای احمدی نزاد تا بحال چه کار مثبتی انجام داد سال گذشته زمان قطعی گاز جناب دکتر احمدی نزاد بجای اتصال گاز به ایران نسخه استفاده از کرسی دادند.متاسفانه ایشان در شعار ووعده دادن گوی سبقت را از دیگران ربودند. سعدیا گرچه سخندانی ومصالح گو اما کار به عمل بر اید به سخندانی نیست.
guy 13 خرداد 1388
جسارت به هاشمي جسارت به انقلاب است از خودتان مايه بگذاريد نه بازير سئوال بردن سران مملكت همچون هاشمي ورهبر كبير انقلاب وحضرت امام خميني
nesim 27 خرداد 1388
دستت درد نکند که جلوی همه ایستاده اید حرف حق ر ا زدید کمتر کسی جراعت این حرف زدنها را داشت امیدوارم درس عبرتی به رفسنجانی بدهید تا دیگر کسی جرعت این کارها را نداشته باشد البته از طریق تلویزیون تا پیش همه مردم خجالت بکشد و بیت المال را به مردم برگرداند
نا شناس 22 شهريور 1388
دکترمحمود احمدی نژاد دردنیابی نظیراست انسانی باشعور وفهمیده وفال وخداترس وشجاع ومومن وپاک ....خداوند یار ویاورت باد ودشمنانت رانابودوذلیل کند انشاءالله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.